Tuesday, October 14, 2008

Kejayaan SKSV di Majlis Tilawah Pend. Khas





SK Tanjung Malim, 9 Okt. 2008 (Khamis) : Telah berlangsung Majlis Tilawah Pendidikan Khas Peringkat Daerah Batang Padang 2008.

SKSV telah menghantar 2 peserta untuk menyertai acara-acara yang dipertandingkan. TAHNIAH kepada adik Husin B. Abu Bakar kerana telah berjaya menjadi JOHAN dalam Pertandingan Azan dan juga mendapat Tempat KEDUA dalam Pertandingan Nasyid.

Beliau telah menunjukkan prestasi yang menggalakkan serta mendapat perhatian para hakim kerana kemampuannya, serta suaranya yang merdu. Semasa di SKSV, beliau memang terkenal dengan nyanyian lagu-lagu nasyid Kumpulan Raihan, Rabbani dsb.

Oleh sebab itu, beliau akan mewakili DAERAH BATANG PADANG ke Majlis Tilawah Pendidikan Khas Peringkat Negeri yang akan diadakan tidak lama lagi. (Menurut sumber, ianya akan diadakan di Kompleks Belia, Kemunting - Daerah Larut Matang Selama selaku tuan rumah tahun ini)

Acara yang akan disertai oleh adik Husin B. Abu Bakar di peringkat Negeri nanti:

1. Azan
2. Nasyid

(atas kebolehannya itu... beliau diserapkan bersama sebagai anggota kumpulan nasyid Daerah ke peringkat negeri nanti)


********

GPI SKSV mengucapkan Selamat Berjaya kepada beliau... dan kepada guru-guru yang bertungkus-lumus melatih murid-murid Pend. Khas (Pn. Adila, En. M. Farhan, Cik Gomathy Cik Sofeana...) tahniah dan syabas diucapkan. Anda semua memang hebat!!!

1 comment:

Anonymous said...

salams...

Tahniah n Syabas!!!....untuk semua...'Keistimewaan Adik Husin' adalah kurniaan Allah yang tak terhingga hebatnya...

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin