Friday, February 27, 2009

Kursus MTQ & Mahrajan



Kursus Pemantapan Majlis Tadarus Al-Quran dan Mahrajan Kesenian Islam bagi guru-guru Pendidikan Islam Daerah Batang Padang tahun 2009 telah diadakan pada 24, 25 dan 26 Februari 2009 bertempat di Dewan SK Seri Besout, Sungkai, Perak. Kursus tersebut mengikut bidang yang telah ditetapkan adalah untuk memberi pendedahan dan pengalaman kepada guru-guru Pendidikan Islam dalam persiapan menghadapi MTQ dan mahrajan.

Jadual Kursus & Wakil SKSV
24 Februari : Tilawah dan Tahfiz Al- Quran: Pn. Rosmawati
25 Februari : Kompang Selawat dan Nasyid : En. Shariffuddin
26 Februari : Bercerita Kisah-kisah dari Al-Quran.

Fasilitator @ Penceramah:

Tilawah: Us. Shamsul Ariffin (Qari Kebangsaan)
Tahfiz: Us. Shukri (Qari Wilayah)
Kompang & Nasyid: Us. Rezdwan (Hakim Nasyid KPM Kebangsaan )
Bercerita : -tiada info-

Kursus ini adalah anjuran Unit Pendidikan Islam Pejabat Pelajaran Daerah Batang Padang. Diharap dengan adanya kursus sebegini akan dapat meningkatkan lagi kualiti serta kejayaan para pelajar Daerah Batang Padang ini diperingkat yang lebih tinggi.

* Kredit kepada SK Seri Bidor yang sudi berkongsi gambar untuk tatapan pengunjung. Syukran. GPI SKSV tidak membawa kamera semasa menghadiri kursus ini. Berita ini juga dipetik dari laman blog SK Seri Bidor (dengan izin Insya Allah)

2 comments:

Anonymous said...

no problem..apa yg ada kita blh kongsi...cuma saya nk tanya cara2 nak edit gambar mcm sksv buat tu je...senang nk tampal x byk ruang guna....tq

GPI said...

Insya Allah.. ilmu untuk dikongsi.. gunakan program Microsoft...

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin