Sunday, February 1, 2009

Pilihanraya Kecil di DUN BEHRANG?

Pertama kalinya entry di sini menyentuh berkaitan isu politik setempat.

Sekadar ingin memaklumkan kepada pengunjung blog..Semoga ianya tidak mendatangkan persepsi yang negatif pada blog ini pada masa akan datang.

Lokasi SKSV terletak dalam DUN BEHRANG, di bawah Parlimen TG. MALIM.. dan berita mengenai ADUN BEHRANG yang meletakkan jawatannya telah mula tersebar di media TV dan internet malam ini. Ini membuatkan penulis ingin mencoretkan sedikit info yang berkaitan.

Berikut adalah info tentang DUN Behrang semasa PRU 12 Mac 2008.

N59 BEHRANG
Jumlah Pengundi: 18,552
Peratusan Kaum: M: 57.09% C: 23.44% I: 19.25L: 0.22%
1. Jamaluddin Mohd Radzi (PKR) (6,771)
2. Datuk M Ramasamy (BN) (5,744)
Majoriti: 1,027
Jumlah undi: 13,027
Peratus mengundi: 70.22%
Undi rosak: 512


* Penulis tidak berminat untuk mengulas PRK di kawasan2 lain... (jika ada)


5 comments:

sonata anak kancil said...

Waaaaa. Tanya khabar kat kawan kita Dun Behrang...kot2 dia lagi banyak maklumat (Dun A.Rani )

Cikgu Makmal said...

Mana mamat tu menghilang?

DUN A. RANI said...

Masih "blur" tetiba je blog teman secara tak sengaja masuk senarai dilawati melalui pencarian google oleh "org2 luar".

GPI SKSV said...

Cewwah.. bangga la En. DUN BEHRANG ni ye.. blog nya popular! Harap jgn smpai nanti kena pukul dah la.. kan org tgh marah kat ADUN Behrang.. sebab dia kata dia 'cuti sakit'... Emm... ntah la..

DUN A. RANI said...

tak le bangga mana...dan x ada apa nk dibanggakan pun...KECUALI bangga tgk blog mike smakin ramai pengunjung...

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin