Thursday, April 8, 2010

Sedikit Berita Bolasepak

Petang tadi penulis sempat menjengok ke Padang SRK Slim River untuk menyaksikan beberapa perlawanan bolasepak Bawah 12 tahun Kelompok 5. Antara keputusannya:

SK Besout 3 seri SK Seri Besout
SK Besout 3 menewaskan SK Slim Village 3-2
SK Kuala Slim menewaskan SK Aminuddin Baki 1-0
SK Slim Village menewaskan SK Seri Besout 1-0
*keputusan perlawanan lain tiada dalam pengetahuan penulis


Mutakhir, diberitakan SKSV layak ke penentuan tempat 3-4 dan bertemu dengan SK Kuala Slim dan tewas 0-1. Secara rasminya SK Slim Village mendapat tempat KEEMPAT dalam kelompok 5. Untuk rekod, pencapaian 2009 ialah Johan Kelompok 5.

Perlawanan Penentuan Johan Kelompok 5 tahun 2010 ialah antara Tuan Rumah SK Slim River dan SK Besout 3.




"Mana tumpahnya kuah..kalau tidak ke nasi.. " -antara ayat yang sempat dicatat..

"Raizil... Raizil.. Turunnnn!! Turunnn!!"

"Apalah nasib pasukanku.. lepas ini tumpuan 100% pada Liga Super Slim - ujar Baju Oren



Tenaga penting Skuad Bola Sepak SK Slim Village:
En. Redza, En. Along, En. Samsul dan En. Fadzian

1 comment:

Unknown said...

No comment?
Encik mohd fadzian helmy bin zulkifli
Haa meh sini aku tlg komen. Dari kecik ko besar bsma aku.. Skrg lgsung xtnya khabar.. Aku blh igt nma penuh ko lg... Peduli hape aku ko nak kmaluan ngan prangai x sopan aku pon. Meh pm ikat tepi..

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin