Tuesday, July 6, 2010

Selamat Berpisah...


Sebenarnya ada dua orang guru SKSV yang telah bertukar. Namun atas kesibukan admin dengan tugas-tugas baru mengakibatkan berita ini agak lewat disiarkan.


1. Pn. Zalifah Noor - bertugas di SKSV selama kira-kira 4 tahun setengah. (Mulai Jan 2006 hingga 1 Jun 2010) Bertukar ke SK Datuk Kamaruddin, Behrang Stesen. (beliau mengharapkan pertukaran kali ini sekolah terakhir sehingga pencen) memandangkan jarak sekolah yang berhampiran dengan rumah kediaman. Pernah memegang beberapa jawatan penting di SKSV termasuk Bendahari PIBG, Guru Matematik Tahun 6 dan Setiausaha Peperiksaan Dalaman) Beliau juga sedang melanjutkan pengajian Master Pendidikan (Masalah Pembelajaran Kanak-kanak -Matematik) di UPSI Tg. Malim. Selamat Maju Jaya.

2. En. Zakaria Abdullah Sani - bertugas di SKSV sejak Jan 2009 ( setahun setengah) bertukar sebelum ini dari SK Taman Tasik, Ampang, Selangor. Bertukar atas tawaran Pemangkuan DGA32, ke SMK Redang Panjang (Model Khas), Ijok, Perak sebagai Guru Penolong Kanan Rendah. Jawatan terakhir di SKSV sebagai Setiausaha PIBG dan Guru BM Tahun 6. Beliau juga sedang melanjutkan pelajaran Ijazah Sarjana Muda di UPM Serdang. Selamat Maju Jaya.

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin