Friday, June 20, 2008

Penghargaan dari GuruBashid.com

Saya mengambil kesempatan di sini mengucapkan jutaan terima kasih kepada Ustaz Abd. Bashid atas penghargaan didalam posting di laman gurubashid.com seperti berikut:

"Saya juga ingin mengucapkan terima kasih kepada Panitia Pendidikan Islam SK Slim Village, Slim River, Perak yang turut memuatkan artikel saya bertajuk Pentingkah Kertas Kerja? dalam laman mereka.

Pemilik laman di atas memanggil saya ustaz, satu panggilan yang sudah lama saya tidak mendengarnya. Inilah panggilan untuk saya ketika saya mengajar mata pelajaran Pendidikan Islam semasa berkhidmat di Negeri Di Bawah Bayu dari 1989 hingga 1996."

Bagi penulis, gelaran ustaz @ guru.. itu adalah sekadar 'nama'. Yang penting... kita sendiri lebih mengetahui layakkah kita digelar Guru? Cikgu? Ustaz?

Shukran jazila ya Ustaz...

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin