Friday, April 3, 2009

Cuti Ganti Raya

Penulis baru saja menerima info dari pihak pengurusan SKSV.

Berikut adalah Jadual Cuti Ganti Hari Raya Aidilfitri untuk tahun ini:

Ahad-Isnin 20-21 Sept. 09: Hari Raya Aidil Fitri
Selasa 22 Sept 09: Cuti Hari Raya (forward Ahad)
Rabu 23 Sept 09: Cuti Peristiwa
Khamis 24 Sept 09 : GANTI PADA 11 APRIL 09
Jumaat 25 Sept 09 : GANTI PADA 27 JUN 09

Harap maklum. Terima kasih.

*Semua perkara diatas adalah tertakluk pada pindaan.


3 comments:

sonata anak kancil said...

raya nak lama kan...hah jangan lupa sekolah ganti tu, sama lah satu negara dah diberikan tarikh yang sama. jadi, tak yang jelous menjelous...semua kena pegi sekolah, melainkan yang nak raya 2 hari je!

DUN Behrang 2020 said...

uiks...dh siap nk ganti ek...bagus la tu...skrg pun lom berpa sibuk sgt...ye ke GPI?

GPI SKSV said...

Tu la.. baru tau rupanya tarikh tu dah standardize... Balik rumah, org di rumah kata.. 'kami pun.. sama la...'

Ingatkan GB SKSV pro aktif... sbb cikgu2 pelik, "Awalnya mengganti.. bulan puasa pun belum tentu dapat sampai..."

Moga kita semua dipertemukan dgn bulan Ramadhan 1430H.

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin